חוזרים לטפס - נהלי טיפוס תחת קורונה

טיפוס אורבני 24/11/2020

חוזרים לטפס! אבל עם כמה הערות:
ילדים
1. האימונים של קבוצות הילדים חוזרים לפעילות תחת מגבלות:
  א. רק רשומים התאחדות (קישור להרשמה והסבר נשלחו) יכולים להתאמן.
  ב. יש למלא הצהרת בריאות לפני היציאה מהבית.
  ג. לא תתאפשר שהות של הורים או בני משפחה אחרים בקיר.

2. ניתן לבוא לאימונים עצמיים (לילדים הרשומים להתאחדות) בתיאום מראש.
בוגרים
על פי ההנחיות רק מטפסים הרשומים להתאחדות ופונים אלינו לרישום יכולים להתאמן.
מספר המקומות בנבחרת שלנו מוגבל. ניתן להצטרף על בסיס מקום פנוי.
 
להצטרפות לנבחרת רחובות בוגרים: רם 054-5925234
להצטרפות לנבחרת ירושלים בוגרים: מיכה 054-7625243
 
אנו מתנצלים על אי הנוחות ועושים מאמץ גדול להחזיר את הפעילות בקיר אך ורק במסגרת ההנחיות.
בטיפוס אורבני לא היו הדבקות בכלל, ואנו בטוחים שההקפדה על ההנחיות סייעה בכך.
אנא עזרו לנו למלא אחר ההנחיות כדי לשמור על הבריאות של כולם.

בשני הסניפים, חובה לתאם כדי לוודא שיהיה לכם מקום כשתגיעו!

הצהרת בריאות - לפני כל ביקור בקיר


ירושלים - הקליקו כאן לפרטים נוספים ולתיאום אימון!

רחובות - הקליקו כאן לפרטים נוספים ולתיאום אימון!

מספר המשתתפים מוגבל על פי הוראות משרד הבריאות (כרגע - 20 מתאמנים).

כל המנויים והכרטיסיות הופשרו - בואו לטפס!

 

אנו עדיין תחת הגבלות של משרדי הבריאות והספורט. כולנו נדרשים להתנהגות אחראית ומסודרת, יותר מהרגיל. הפעילות הותאמה להנחיות ונהלי משרד הבריאות ומשרד הספורט. אנא - קראו את הנהלים הבאים ומלאו אותם, כדי שנסתגל יחד לשגרה החדשה. כל הנהלים נקבעו על מנת שתוכלו לחזור לטפס, תוך שמירה על בריאותנו ושל אחרים.

שעות הפעילות, הנהלים וההגבלות נקבעים בהתאם להוראות משרד הבריאות.

ההוראות משתנות מעת לעת, וכדאי להתעדכן כאן באתר או בדף הפייסבוק שלנו.

הפעילות מתקיימת במשבצות אימון של שעתיים, ניתן להישאר יותר בתלות בעומס בקיר.

זכרו:

1. למלא הצהרת בריאות באתר לפני שיוצאים מהבית (ביום האימון):
https://www.uclimb.co.il/health

2. מספר המבקרים מוגבל (כרגע ל-10). מלווים שאינם מטפסים יתבקשו לmt, tשבת במרפסת.

3. בעיקרון - אימון הוא לשעתיים. מאד מומלץ להודיע מתי באים ולתאם, כדי שלא יווצר מצב שבאתם ויגידו לכם שהאימון הזה כבר מלא.

4. יש לשטוף ידיים במים וסבון, מייד עם הכניסה ולפני שעולים על הקיר. יש מגבות נייר ליד הכיור.

5. יש לשטוף ידיים במים וסבון, גם לאחר כל הפסקה, לפני שעולים על הקיר.

6. אלכוג׳ל - באחריותכם. כל 10 דקות יש לחטא את הידיים.

7. שימוש במגנזיום נוזלי בלבד (סוג של אלכוג׳ל...). ניתן לרכוש במקום

8. בזמן שלא מטפסים - יש לעטות מסיכות.

9. יש לשמור מרחק של 2מ', מאדם לאדם.

10. קוד לבוש:

• אין להסתובב יחפים.

• אין לטפס ללא חולצה.

11. לא יותר שימוש בכוסות פלסטיק למים. ניתן לרכוש מים במקום או באחריות המתאמנים להביא בקבוק אישי לזמן האימון.

 

נמשיך לעדכן כאן באתר ובדף הפייסבוק של טיפוס אורבני.

 

בריאות וכושר לכולם!

 

?מה בטיפוס אורבני

 

צור קשר

  •   

  • רחובות - 054-2077058

  • ירושלים - 054-7625243

  • רם - 054-5925234

  • מיכה - 054-7625243

  • info@uclimb.co.il

  • :או מלאו את הטופס ושלחו

 

על טיפוס אורבני

אנחנו שני אחים, מטפסים, וגם מדריכי טיפוס עם כשישים שנות נסיון בין שנינו. אנו נהנים להביא את האהבה שלנו להרים, למצוקים ולתנועה על הסלע, אל מי שעדיין לא הכיר אותם. אנו אוהבים לראות את האור בעיניים שלכם כשאתם מצליחים צעד חדש, מסלול חדש או מגיעים למקום חדש ונפלא. בואו להכיר איתנו את הספורט הנהדר הזה, ואולי בשנה הבאה, תטפסו איתנו מפלי קרח...

בואו לחוות איתנו את הדבר המדהים הזה - טיפוס.

מיכה

התחלתי לטפס בגיל 19, קצת מבוגר, אבל העניין תפס אותי מייד והפך להיות העיסוק העיקרי שלי. התחלתי לטפס, השתפרתי במהירות ויצאתי לטפס בחו"ל. די מהר החלטתי להפוך את הטיפוס לאורח חיים, בשנת 1991 עברתי קורס מדריכים ומאז אני חי טיפוס.

רם

התחלתי לטפס בגיל 20. טיפסתי בישראל ומחוץ לה. לאחר שהתברר לי שלטפס זה יותר מסתם תחביב בשבילי, ולאור המשיכה שלי להדרכה, החלטתי להפוך למדריך טיפוס.

הדרכתי קורסי טיפוס בישראל, והובלתי מטפסים על מסלולים ארוכים בירדן. הדרכתי הרבה במצוקי דרגות (ז"ל). לאחר מכן, עבדתי כמהנדס תכנה בהיי-טק, וטיפסתי לפרקים במשך 25 שנים.