כושר | טיפוס אורבני | קיר רחובות

כושר

טיפוס אורבני מהווה את התחליף המושלם לחדר כושר ולמתקן אימונים. בואו ותראו שזה לא רק אחיזות צבעוניות וכוח אצבעות...

טיפוס

החלפת המסלולים התכופה מספקת עניין ומשמרת מוטיבציה אצל המתאמנים. אפשר לשפר כוח מתפרץ, סיבולת וכוח סיבולת. בולדרינג מפתח את כל קבוצות השרירים העיקריות בגוף:

רגליים, כתפיים, גב וחזה עובדים קשה בכל סגנונות הטיפוס.

בשליליים ובגגות נכנסים לפעולה גם שרירי הליבה (בטן פנימית) והגב התחתון.

אימון מתמשך בטיפוס משפר גם את שיווי המשקל, הקואורדינציה, הדמיון והמהירות.

קראו עוד...

לאימון משלים נדרשים אמצעים נוספים, ואנו מספקים אותם:

TRX / פצצות אטומיות / משקולות חפשיות

החוגים הנוספים שלנו מתוכננים במיוחד להשלמת האימון בטיפוס, לשיפור הגמישות וטווח התנועה, לחיזוק המפרקים ולבריאות כללית.


אימונים אחרים

מתח/פינגרבורד/רוק-רינגס/בומבס - יש לנו פינגר בורד לאימוני מתח קבוע על אחיזות בגדלים שונים, ורוק-רינגס לאימוני מתח תלוי לחיזוק השרירים המייצבים של  הטורסו: שרירי ליבה וגב.

יש לנו גם מוט מתח ארוך ועליו רצועות TRX, טבעות אולימפיות ואחיזות שונות לאימון מעניין ומשתנה.

אביזרים נוספים - בטיפוס אורבני מגוון של משקולות חפשיות, קטל בלס, גומיות, חבלי קפיצה ומזרוני יוגה.


טיפוס על קיר יכול להוות גם אמצעי טיפולי מצויין למגוון רב של בעיות מוטוריות וקוגניטיביות.